بررسی بهترین خوراکی ها برای صبحانه

خوردن غلات شیرین صبحانه یا کیک و شیرینی، فواید خوردن صبحانه را به شما نمی‌رساند. به طور کلی مهم است که در هر زمانی از روز، غذا‌های سالمی بخورید. صبحانه اهمیت بیشتری از این جهت نیز دارد. قصد داریم تا در مقاله ای که امروز در سایت مریم سبکتکین کارشناس رژیم آنلاین و رژیم درمانی اصفهان برای شما منتشر شده است. به بررسی بهترین خوراکی ها برای صبحانه بپردازیم.

صبحانه‌ای انتخاب کنید که شامل میوه، سبزیجات، غلات کامل، بنشن، پروتئین و چربی‌های سالم باشد. لازم نیست فانتزی باشد. می‌توانید ماست یونانی، موز و یک مشت آجیل میل کنید. اگر هم معمولاً صبح‌ها احساس تشنگی می‌کنید. می‌توانید اسموتی درست کنید و از نوشیدنش لذت ببرید، برای صرفه‌جویی در وقتتان هم می‌توانید، صبحانه‌تان را شب قبل آماده کنید.

بهترین خوراکی ها برای صبحانه چیست؟ | رژیم آنلاین اصفهان

افزایش میل به صبحانه

اگر اشتهایی به خوردن صبحانه ندارید، آیا باید حتماً چیزی بخورید؟ با این وجود که دلایل زیادی برای خوردن صبحانه وجود دارد. اما برخی از مطالعات نشان داده‌اند، فرار از خوردن صبحانه چندان هم مضر نیست.

مریم سبکتکین را در اینستاگرام دنبال کنید

مثلاً، مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۴ صورت گرفت این‌طور نتیجه داد. چیزی که در ساعات بعدی روز می‌خورید، بسیار تاثیرگزارتر است. اگر دلیل اشتها نداشتن شما به صبحانه این است که شب، غذای سنگین می‌خورید. می‌توانید مصرف غذای بیشتر را به ساعات اولیه‌ی روز موکول کنید. اگر هم عادت دارید عمده‌ی غذاهایتان را در ساعات اولیه روز بخورید، ولی فقط نمی‌توانید. بعد از بیدار شدن صبحانه بخورید و اشتها ندارید، چیز بدی نیست. بهتر است تصویر کلی برنامه‌ی غذایی در تمام طول روز را بیشتر مورد توجه قرار دهید.

پیشنهاد مطالعه
فعالیت بدنی مناسب برای کودکان زیر 5 سال

جهت دریافت اطلاعات تماس کلیک کنید.


مطالعه بیشتر :

نکاتی برای تغذیه تابستانی مناسب

بایدها و نبایدها برای وعده شام

بررسی شرایط دریافت کالری در دوقلوها